Середа
16.01.2019
12:07
Ви увійшли як Гість
Група "Гості"Вітаю Вас Гість
RSS
 

Головна Мій профіль Реєстрація ВихідВхід
»
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть наш новий сайт
Всього відповідей: 64

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2018 » Грудень » 17 » Cемінар-практикум та «Школа молодого керівника гуртка»
18:10
Cемінар-практикум та «Школа молодого керівника гуртка»

13 грудня 2018 року у Будинку дитячої творчості   відбувся семінар-практикум та «Школа молодого керівника гуртка»  на тему:  «Розвиток життєвих компетентностей  особистості вихованця засобами педагогіки життєтворчості».

Визначальна мета освітньої стратегії нашого століття є концепція життєтворчості, ідея плекання людини як суб’єкта власного життя і долі. Важливо пам’ятати,що учень, який сьогодні відповідає біля дошки,уже через декілька років буде виконувати куди складніші завдання у різних, часом непростих життєвих ситуаціях. Наскільки успішно він виконає їх залежить від рівня ,якості і дієвості підготовки до дорослого життя, яку він пройшов у школі. На цій основі формується нова педагогіка –педагогіка життєтворчості,у центрі якої  - дитина з її радощами і болями, злетами і драмами, інтересами, потребами, мріями і планами на майбутнє.       Пошук сучасних  шляхів і засобів навчання і виховання дітей на засадах педагогіки життєтворчості  становить нині  одну з найактуальніших проблем, розв’язанню якої присвятили свої виступи учасники семінару  Дмитрієва Є.П., Бойко Х.А., Рискулова О.Р., Янкова Г.І.,Бабина А.М.

У другій частині семінару керівники гуртків прийняли участь у майстер-класі по виготовленню новорічного сувеніру – символу 2019 року.

Учасники семінару  дійшли висновку:

  • вихованець не є пасивним об’єктом та споживачем готових знань. Він – активно мислячий суб’єкт власного саморозвитку.
  • педагог не над учнями, а поряд з ними,він не нав’язує імперативних сценаріїв діяльності, а спільно з вихованцями розробляє пізнавальні творчі проекти
  • переважно використовувати інтерактивні методи організації пізнавальної діяльності
  • широко застосовувати метод творчого проекту
  • педагог не розподіляє вихованців на слабких і сильних. У всіх колективно-творчих  формах роботи беруть участь всі .
  • в цілому, педагогіка життєтворчості дозволяє успішно вирішувати головне завдання сучасної освіти – формування життєвої компетентності учнів, тобто їх здатності наперед прораховувати ефективність своїх дій та вчинків , досягати життєвого успіху, не зважаючи на внутрішні ресурсні обмеження та зовнішні перешкоди, свідомо просуватися до особистісної зрілості.
  •              
Категорія: Методична робота | Переглядів: 18 | Додав: Б_Д_Т | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Посилання

Друзі сайту